Sunday, October 5, 2008

pp..pentru ca

Nu stiu cum sa ma mai descurc cu atata recunostinta.
Pentru ca ma trezesc si adorm intr'o casa de papusi.

Pentru ca la mine acasa e degringolada atunci cand vreau eu; iar calm tot atunci cand vreau eu.
Pentru ca la mine acasa arata precum caminul viselor mele,si fiindca miroase a vanilie,portocale,sau scortisoara.
Si pentru ca pot sa valsez cu o carte in mana cate ore vreau eu pe timp de noapte.
Si pentru ca am draperii la geam,iar patul meu e un elefant mare de catifea oranj, si pentru ca am propria mea mare involburata,pictata pe perete,langa patul cu pricina.
Pentru ca ma decontextualizeaza de tara in care traiesc; e land-ul meu fara de nationalitate.
Si fiindca pianul suna atat de frumos cand sunt acasa,la fel si xilofonul.
Si pentru ca nu stiu sa nu fac curat aici.
Imi scapa cel mai sincer zambet de cate ori ma intorc acasa,indiferent ce mi s'a intamplat in ziua respectiva in oras.
Pentru ca'i o priza,iar eu sunt un stecher fericit.
Daca as fi fost o garsoniera,asa as fi vrut sa arat.

Locuiesc intr'o uzina neobosita,ce fabrica ganduri curate si ce indeamna la armonie,ceai si lectura.

14 comments:

jeux said...

si pentru ca ,uneori, fabrica devine un parc de distractie si elefantul oranj se transforma in vata de zahar

codru said...

ppentru ca noua ne plac elefantii oranj din vata de zahar pe care putem sa dormim

Ira said...

pentru ca elefantul oranj din camera ta e discret in legatura cu tot ceea ce a vazut de-a lungul anilor si continua sa fie tolerant saracul. (cu mine in special, daca-mi permiti, pentru ca eu ii aduc daune fizice si nu morale)

codru said...

ahahahhah, stie ira ce stie

Ana said...

codrut,you are kindly asked to behave yourself:P

roxana said...

pentru ca mai ales elefantul mirific mi-a fabricat cele mai dulci viziuni subiacente cu gust de plumb, carora le voi adauga acidifianti si conservanti,pt a-mi fi inca proaspete . omagiu paturii de catifea si acelor clipe cand timpul decola din existenta, 'à notre dépens..'

roxana said...

ira m-a pus pe ganduri in ceea ce priveste moralitatea paturilor.
;)). sunt raţa neagra a familiei

Ana said...

pfff..empirismul insusi locuieste in elefantul oranj:)))). cu tot cu gust de plumb&abbesses pt mine,tine si ira:P

codru said...

postul asta a devenit un fel de chatroom :))
asl pls

si eu am amintiri cu elefantul oranj.
am adormit pe el, m-am trezit cu senzatii de voma si m-a salvat ana cu bani de metrocopramid :D

Ana said...

supa'cow to the rescuuueeee for codrut,le bonbon-codrut,le champignon!

shade said...
This comment has been removed by the author.
shade said...

la multi ani tanti!:D

octav

paul said...

Poza stecherului cu zambetul pe buze mi-a placut enorm...

Ana said...

multumesc tare!:)